lørdag den 27. september 2008

Angel of the North

Angel of the North er en distinct statue i Newcastle-Gateshead. Vi tok bussen fra Eldon Square, og, bortsett fra litt reisesyke for min del, gikk det raskt og greit å komme dit. Statuen ses av ca. 33 milioner mennesker per dag. 


Angel of the North is  a fairly distinct landmark in Newcastle-Gateshead. We took the bus from Eldon Square, and apart from some motion sickness on my part, getting there was easy. The statue is seen by approx. 33 mil. people a day. 

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Eg tror muligens at eg og kunstneren har forskjellige syn på koss engler ser ut(mine ser'kje ud som rustne fly), men greit nok. Kult at an e der:)

kleeeeeeem fra høst-Norge

Anne sagde ...

Vel, eg fekk ikkje egentlig engle følelse, men eg likte litt koss an va - absolutt verd å se personligt.